Afcheid wethouders

ic_calendar.svg

Gepubliceerd op

2026-06-24

ic_publisher.svg

Gepubliceerd door

Gemeente Lochem

Informatie

Op 18 juni namen Lex de Goede en Michiel Rijsberman afscheid als wethouder van onze gemeente. Tijdens de afscheidsreceptie werd stilgestaan bij hun bijdrage aan belangrijke ontwikkelingen en projecten. Inwoners, collega’s, bestuurders en relaties spraken hun waardering uit voor de samenwerking en betrokkenheid. Met persoonlijke woorden en warme herinneringen blikten de wethouders terug op hun tijd in het gemeentebestuur.

Categorie: lokaal nieuws

De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Afcheid wethouders"