Gemeente Elburg reikt Erepenning uit aan Lyda Sneevliet-Radstaak

ic_calendar.svg

Gepubliceerd op

2026-06-23

ic_publisher.svg

Gepubliceerd door

Gemeente Elburg

Informatie

Tijdens een bijeenkomst ter gelegenheid van haar afscheid als wethouder ontving Lyda Sneevliet-Radstaak de Erepenning van de gemeente Elburg. Met haar vertrek uit het college sluit zij tevens haar loopbaan af en gaat zij met pensioen. Burgemeester Harm-Jan van Schaik reikte de Erepenning uit op de Botterwerf in Elburg.

Categorie: lokaal nieuws

De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Gemeente Elburg reikt Erepenning uit aan Lyda Sneevliet-Radstaak"