Gemeente Elburg reikt Erepenning uit aan Lyda Sneevliet-Radstaak
Gepubliceerd op
2026-06-23
Gepubliceerd door
Gemeente Elburg
Informatie
Tijdens een bijeenkomst ter gelegenheid van haar afscheid als wethouder ontving Lyda Sneevliet-Radstaak de Erepenning van de gemeente Elburg. Met haar vertrek uit het college sluit zij tevens haar loopbaan af en gaat zij met pensioen. Burgemeester Harm-Jan van Schaik reikte de Erepenning uit op de Botterwerf in Elburg.
Categorie: lokaal nieuws
De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Gemeente Elburg reikt Erepenning uit aan Lyda Sneevliet-Radstaak"

