Gemeente Hoogeveen, RENDO en provincie Drenthe onderzoeken met Hynetwork een aftakking van het landelijk waterstofnetwerk in Hoogeveen

ic_calendar.svg

Gepubliceerd op

2026-06-25

ic_publisher.svg

Gepubliceerd door

Gemeente Hoogeveen

Informatie

De gemeente Hoogeveen, RENDO en provincie Drenthe gaan samen onderzoeken hoe de regio Hoogeveen in de toekomst kan worden aangesloten op het landelijke waterstofnetwerk. Daarvoor is een extra aftakking in de leiding nodig, een zogenoemd T-stuk.

Categorie: lokaal nieuws

De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Gemeente Hoogeveen, RENDO en provincie Drenthe onderzoeken met Hynetwork een aftakking van het landelijk waterstofnetwerk in Hoogeveen"