Gemeente Hoorn hijst voor het eerst de vlag tijdens Keti Koti
Gepubliceerd op
2026-06-26
Gepubliceerd door
Gemeente Hoorn
Informatie
Woensdag 1 juli wordt voor het eerst de vlag gehesen bij het stadhuis om stil te staan bij de afschaffing van de slavernij. Hiermee wordt het belang onderstreept van herdenken, bewustwording, vrijheid en verbondenheid.
Categorie: lokaal nieuws
De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Gemeente Hoorn hijst voor het eerst de vlag tijdens Keti Koti"

