Gemeente Hoorn hijst voor het eerst de vlag tijdens Keti Koti

ic_calendar.svg

Gepubliceerd op

2026-06-26

ic_publisher.svg

Gepubliceerd door

Gemeente Hoorn

Informatie

Woensdag 1 juli wordt voor het eerst de vlag gehesen bij het stadhuis om stil te staan bij de afschaffing van de slavernij. Hiermee wordt het belang onderstreept van herdenken, bewustwording, vrijheid en verbondenheid.

Categorie: lokaal nieuws

De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Gemeente Hoorn hijst voor het eerst de vlag tijdens Keti Koti"