Kom ontbijten met het nieuwe bestuur
Gepubliceerd op
2026-06-22
Gepubliceerd door
Gemeente Ede
Informatie
Gemeente Ede heeft sinds kort een nieuw college van burgemeester en wethouders. Dat is een mooi moment om elkaar te ontmoeten. Daarom nodigt het college u graag uit voor een gezellig kennismakingsontbijt op woensdag 8 juli. Alle inwoners en ondernemers uit de gemeente Ede zijn van harte welkom om binnen te lopen, een ontbijtje te pakken en op een ontspannen manier kennis te maken met het nieuwe bestuur.
Categorie: lokaal nieuws
De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Kom ontbijten met het nieuwe bestuur"

