Nationaal Hitteplan actief

ic_calendar.svg

Gepubliceerd op

2026-06-24

ic_publisher.svg

Gepubliceerd door

Gemeente Oostgelre

Informatie

Het RIVM heeft vanaf 18 juni het Nationaal Hitteplan geactiveerd. Ook in Oost Gelre wordt het de komende dagen zeer warm. De temperatuur kan boven de 30 graden uitkomen en het blijft langere tijd warm. Hitte kan zorgen voor gezondheidsklachten, vooral bij ouderen, jonge kinderen en mensen met een kwetsbare gezondheid.

Categorie: lokaal nieuws

De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Nationaal Hitteplan actief"