Nationaal Hitteplan actief
Gepubliceerd op
2026-06-24
Gepubliceerd door
Gemeente Oostgelre
Informatie
Het RIVM heeft vanaf 18 juni het Nationaal Hitteplan geactiveerd. Ook in Oost Gelre wordt het de komende dagen zeer warm. De temperatuur kan boven de 30 graden uitkomen en het blijft langere tijd warm. Hitte kan zorgen voor gezondheidsklachten, vooral bij ouderen, jonge kinderen en mensen met een kwetsbare gezondheid.
Categorie: lokaal nieuws
De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Nationaal Hitteplan actief"

