Nieuw college burgemeester en wethouders van start

ic_calendar.svg

Gepubliceerd op

2026-06-26

ic_publisher.svg

Gepubliceerd door

Gemeente Purmerend

Informatie

Tijdens de raadsvergadering van donderdag 25 juni zijn de nieuwe wethouders van gemeente Purmerend geïnstalleerd. De nieuwe wethouders zijn Sanda van Dam (GroenLinks-PvdA), Rianne de Wit (Ouderenpartij AOV Purmerend-Beemster en Lijst Melvin Smid), Melissa Rotteveel (VVD), Mark Intres (D66), Jordi Albers (GBP) en Erik Struijlaart (PB21). Samen met burgemeester Ellen van Selm en gemeentesecretaris Manja van der Weit zijn zij het college voor de periode 2026 – 2030.

Categorie: lokaal nieuws

De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Nieuw college burgemeester en wethouders van start"