Nieuw college burgemeester en wethouders van start
Gepubliceerd op
2026-06-26
Gepubliceerd door
Gemeente Purmerend
Informatie
Tijdens de raadsvergadering van donderdag 25 juni zijn de nieuwe wethouders van gemeente Purmerend geïnstalleerd. De nieuwe wethouders zijn Sanda van Dam (GroenLinks-PvdA), Rianne de Wit (Ouderenpartij AOV Purmerend-Beemster en Lijst Melvin Smid), Melissa Rotteveel (VVD), Mark Intres (D66), Jordi Albers (GBP) en Erik Struijlaart (PB21). Samen met burgemeester Ellen van Selm en gemeentesecretaris Manja van der Weit zijn zij het college voor de periode 2026 – 2030.
Categorie: lokaal nieuws
De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Nieuw college burgemeester en wethouders van start"

