Onder het spoor door: het busstation verhuist
Gepubliceerd op
2026-06-24
Gepubliceerd door
Gemeente Groningen
Informatie
Het busstation gaat verhuizen. Vanaf zondag 28 juni vertrekken de bussen vanaf het nieuwe busstation aan de zuidzijde van het Hoofdstation. Via de reizigerstunnel onder het station wordt overstappen van bus naar trein of andersom veiliger, makkelijker en sneller.
Categorie: lokaal nieuws
De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Onder het spoor door: het busstation verhuist"

