Purmerend bedankt afzwaaiende wethouders
Gepubliceerd op
2026-06-25
Gepubliceerd door
Gemeente Purmerend
Informatie
Deze week wordt een streep gezet onder een periode van reflecteren, overdragen en afscheid nemen. Burgemeester Ellen van Selm bedankte wethouder Pascal Verkroost, wethouder Natalie Saaf, wethouder Coen Lageveen en wethouder Chris Boer voor de energie waarmee zij hun functie hebben vervuld. Wethouder Mario Hegger werd eerder al bedankt na zijn lange periode als wethouder.
Categorie: lokaal nieuws
De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Purmerend bedankt afzwaaiende wethouders"

