Twee lintjes uitgereikt in Laarbeek
Gepubliceerd op
2026-06-28
Gepubliceerd door
Gemeente Laarbeek
Informatie
Tijdens twee feestelijke gebeurtenissen op zondag 28 juni zijn Hans Aarts uit Mariahout en Jan Rovers uit Beek en Donk benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Burgemeester Lianne van der Aa reikte deze Koninklijke onderscheidingen uit namens de Koning. Hans Aarts ontving zijn lintje tijdens de viering van het 75-jarig jubileum van VV Mariahout en Jan Rovers werd onderscheiden tijdens de viering van zijn 50-jarig jubileum bij het Gilde Sint Leonardus.
Categorie: lokaal nieuws
De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Twee lintjes uitgereikt in Laarbeek"

