Twee lintjes uitgereikt in Laarbeek

ic_calendar.svg

Gepubliceerd op

2026-06-28

ic_publisher.svg

Gepubliceerd door

Gemeente Laarbeek

Informatie

Tijdens twee feestelijke gebeurtenissen op zondag 28 juni zijn Hans Aarts uit Mariahout en Jan Rovers uit Beek en Donk benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Burgemeester Lianne van der Aa reikte deze Koninklijke onderscheidingen uit namens de Koning. Hans Aarts ontving zijn lintje tijdens de viering van het 75-jarig jubileum van VV Mariahout en Jan Rovers werd onderscheiden tijdens de viering van zijn 50-jarig jubileum bij het Gilde Sint Leonardus.

Categorie: lokaal nieuws

De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Twee lintjes uitgereikt in Laarbeek"