Voelt u zich onveilig? Zo gemeld
Gepubliceerd op
2026-06-24
Gepubliceerd door
Gemeente Leiderdorp
Informatie
De gemeente Leiderdorp wil dat iedereen zich veilig voelt in het dorp. Daarom is er onze gemeente sinds vorig jaar een meldcampagne. Inwoners worden opgeroepen om plekken te melden waar zij zich onveilig voelen of waar er iets vervelends is gebeurd. Midden in een acute situatie? Dan geldt zoals altijd: bel 112.
Categorie: lokaal nieuws
De categorie 'lokaal nieuws' toont actuele nieuwsberichten van gemeenten in Nederland.

Meer meldingen zoals "Voelt u zich onveilig? Zo gemeld"

